Головна » 2020 » Квітень » 15 » Онлайн нарада
14:32
Онлайн нарада

Тези до наради при директорі від 15.04.2020.

Початок 11 година.                          Місце проведення: онлайн

  1. Робота в умовах карантину:   Видано накази № 45, 46, 48 (фінансові), 47 (затверджено рішення педради, протокол на сайті в розділі наша бібліотек) 49 (місячник охорони праці), 50 (план заходів з реалізації Національної стратегії реформування системи юстиції щодо дітей на період до 2023 року).
  • 09 квітня подав свій звіт про роботу директора в  березні та склав індивідуальний план роботи на квітень 2020 року.
  • Надав інформацію про виконання доручення № 1 управління освіти за наслідками онлайн наради 03.04.2020 та інші інформації в телефонному та електронному режимах;
  • 10.04. підписав попередження про припинення 30.06.2020 року безстрокової угоди та погодження з 01.07.2020 року строкової угоди терміном на 1 рік, таке саме попередження стосується Іванович О.П.
    1. Робота проводиться дистанційно, гнучкий графік; повний робочий день (вчителі дистанційно, всі інші повний робочий день);
  • Організовано дистанційне навчання через сайт школи (завдання, посилання тощо. Нагадую, на сайті створено новий розділ «Організація навчального процесу в умовах карантину» (повідомити батьків, учнів), організаційні  накази - все інформується через розділ «нормативні документи»;
  • Прошу вчасно заповнювати 1 посилання або чернетки на електронній пошті, (завдання на тиждень, додаток до наказу 165 надішлю окремим файлом);
  • Прошу не перевантажувати дітей, адже предметів є багато, навантаження велике – і телевізор, і ZOOM, і відео уроки і Viber, і саме виконання Д/З. Свої власні онлайн-зв’язки планувати не раніше 9 години 30 хвилин крім того враховувати розклад телевізійних уроків (з 10 до 12 години) – великий відсоток дітей дивиться ці уроки. Можливий варіант анонімного вибіркового опитування учнів та їх батьків, зверніть увагу на позитив і негатив.
  • Можливо карантин буде продовжено, тоді розробити індивідуальні плани роботи ще на три  тижні (з 27.04 по 15.05.2020 і направити на мою електронну адресу до 24.04.2020;
  • Нагадую, п.4 педради від 10 січня рекомендовано пройти курси з булінгу.
  • Прошу заходити на сайти школи, управління освіти, Департаменту і використовувати документи до відома і для роботи.
  • Прошу щоденно передавати Губці Л.І. інформацію щодо захворюваності на ГРВІ, та щосереди інформацію щодо захворювання на коронавірус COVID-19 за формою: інфіковані (учні, працівники), одужали  (учні, працівники), померли (учні, працівники).
  • Адміністрація школи працює над проектом стратегії розвитку закладу включаючи додаток перспективного планування до 2024 року, Положенням про внутрішню систему забезпечення якості освіти та іншими
  1. Киричук У.І. лист № 681 – підготувати звіт;
  2. Верега О.Д. лист Департаменту № 962 Про проведення акції  «Писанка Challenge».
  3. Ознайомити з листом управління № 709 щодо роботи (простою немає ні у кого).
  4. Лист Департаменту від  09.04.2020 № 01-31/959 «Про проведення регіональної онлайн-школи» (є графік і посилання)
  5. Воєвідко М.В. (лист 653) накладні і оприходування матеріалів і цінностей;
  6. Все що стосується авансу (01.04.2020) і зарплати (07.04.2020) в PDF направив в бухгалтерію (7 документів).
  7. Атестація ІІ рівня буде проходити без присутності вчителів що атестуються  (Верега О.Д., Губка Л.І., Костащук Г.І., Горлова А.В.) надіслали мені, я перенаправив в управління скановані заяви про згоду атестуватись без їх присутності)
  8.  Прошу всіх вчителів тримати зв'язок з батьками, учнями  не тільки загальний але й індивідуальний (аудіо).
  9. Завершення навчального року наказ управління визначить наші загальні дії після карантину (є лист Департаменту № 907 Щодо організованого завершення 2019/2020 навчального року та зарахування до закладів загальної середньої освіти) на сайті управління, можна ознайомитись, є наказ № 173 «Про звільнення від ДПА».
  10.  Дякую всім за роботу. Прошу дотримуватись правил карантину та трудової і виконавської дисципліни.

Будьте здорові Ви і Ваші родини.

PS. Посилання для завдань з 27 по 30 квітня:

https://docs.google.com/document/d/16MM3SwI0BQ5wcSh_r6fFg0OtB174vtA0yVTDbcRNCQg/edit?usp=sharing

Завдання заповнюють всі вчителі за предметами уроки яких є в розкладі (за попереднім  досвідом).

Обов’язково вказувати тему і надавати посилання до теми (особливо ті предмети які заповнюються вперше).

 

 Оновлений додаток до наказу 165 надсилаю окремим файлом до відома і використання в роботі (буде в п’ятницю розміщено на сайті школи).

Переглядів: 75 | Додав: lili | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0